En störande början. Jag måste vara anonym!

Den här bloggen kom till för att jag ska kunna häva ur mig allt jag stör mig på utan att egentligen UPPFATTAS som störig av min omgivning. Därför är jag anonym. Bara en sån sak är rätt irriterande, att man ska behöva göra sig anonym för att "våga" häva ur sig allting.

Varför är det så farligt att säga vad man tycker i olika frågor? Om jag inte gillar en händelse eller en person så får jag alltid blickar och kommentarer som idiotförklarar mig. Varför är inte MIN åsikt okej?! Jag har tröttnat på att folk drar likhetstecken mellan mina åsikter och min personlighet, bara för att de stör sig på en av mina åsikter så stör de sig på mig som person. No more säger jag bara. Nu tänker jag köra anonymt. Jag vill inte, men jag gör det, för att "kunna" uttrycka mig mer fritt utan att folk ska döma mig på grund av en sketen åsikt.

Nu kör vi!

/Fröken Störig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0