Typiskt. Men inte så farligt kanske..

Var på bio igår. Trots att jag har en liten plutt på tre månader. Men det verkar som fler än jag tycker att det kan vara okej att lämna sina små för att vara vuxen ett tag då och då. Dock finns det som alltid gnällspikar som kommenterar att "bebistiden är sååå kort, jag tycker nog att man kan hålla sig hemma de månaderna.." Jodå. Det kan man. Men jag vill inte. Jag tänker inte vara hemma jämt och alltid, jag har alltid varit en sån person som gör mycket saker och sällan är stilla så att säga. Har ju flyttat 32 gånger i mitt 30-åriga liv, det kanske säger en del.

Nåja. Jag var på Snabba Cash. Toppenbra film. Men väääldigt omgjord. Typiskt svensk film. Inget får vara som det är. Men den är ändå klart sevärd, så jag var inte alldeles besviken ändå. Det var bara lite svårt att släppa boken och gå in i filmen. Men när jag väl klarade det, så var det helt lugnt.


Jorge-inte som jag tänkt mig. Jw- sådär. Mrado-inte heller som jag tänkt mig

Något jag blev lite störd över var att jag (liksom alla andra, antar jag) målat upp bilder av karaktärerna, och Fadi, Mrado och Jorge var alla långt ifrån min bild. Jag trodde Mrado skulle vara BIFFIG. Här var han bara en liten sticka jämfört med i MIN bild :o) För att inte tala om Fadi! Men man vande sig. Positiv överraskning; radovan var en HOTTIE jämfört med min inre bild.

Nu ska man bara invänta att det blir DVD av den med!
/Fröken Störig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0