Jul i vårt hus...hur länge då egentligen?

Är det fler än jag som har grannar som inte fattat att julen INTE varar fram till påska?!

Här dräller det av julstjärnor, adventsljusstakar och belysningar i alla de former. Inte för jag egentligen bryr mig om belysning, men när ska man ta bort adventsstakar och julstjärnor då?! Trettonhelgen har jag för mig, men det är kanske inte så längre?
Liiiite fundersam blir jag. Är det jag som är tidig med att ta bort, eller har grannarna tänkt framåt och är tidiga med ÅRETS julpynt, kanske?/Fröken Störig


Mysigt, kanske. Men julen är ÖVER!

Kommentarer
Postat av: Frida

tycker om störiga människor.



Enligt kyrkan varar julen tyvärr fram till kyndelsmäss, så vi lär få se ljusstakar drälla i fönstren ett tag till.

2010-01-30 @ 09:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0