Dagens första störighet

Jag vaknade klockan fyra i morse. Sen dess har jag inte kunnat sova. Hur irriterande är sånt på en skala?! Väldigt. Jag kommer att vara aptrött klockan tre i eftermiddag. Ungarna däremot, de sover som små stockar.
Femåringen går numera bara två dagar i veckan på dagis för att jag har föräldrapenning. Det lönar sig att ha ungen på dagis på andra sidan stan. Då får man kompromisser, istället för tre värdelösa timmar per dag (iväg, lämna, hem och vända och sen dit och hämta igen.. skitdåligt. Skönt att slippa det!)

Men nu ska jag inte klaga mer. Nu ska jag kolla på Desperate Housewives. Det enda dumma med att göra det är att jag har mindre kvar att titta på tills säsongen börjar på tv igen. Det är för lite DH på tv nuförtiden!
/Fröken Störig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0